Inici » Notícies » L’alcalde de Sta. Magdalena assisteix a la presentació del Pla Edificant de la Generalitat
Actualitat

L’alcalde de Sta. Magdalena assisteix a la presentació del Pla Edificant de la Generalitat

1 min, 5 seg

L’alcalde de Sta. Magdalena, Sergio Bou, ha assistit aquest matí a la presentació en el Palau de la Generalitat del Pla de Construcció, reforma i millora dels centres educatius de la Generalitat, Edificant.

EDIFICANT

El President de la Generalitat, Ximo Puig, acompanyat del conseller d’Educació, Vicent Marçà, ha presentat aquest pla perquè els Ajuntaments puguen projectar i executar les instal·lacions, que per llei els correspon mantenir. Es tracta d’un pla de xoc, contra les aules prefabricades,  amb el qual la Generalitat, pretén construir més de 200 col·legis i reformar els col·legis i instituts.

EDIFICANT1

A partir del pròxim mes de novembre, comença el termini d’adhesió al Pla per part dels Ajuntaments. Una vegada, l’Ajuntament de Sta. Magdalena s’adherisca al Pla, es durà a terme una reunió bilateral Conselleria-Ajuntament per a elaborar un programa  de necessitats de construcció del col·legi públic, CEIP Albert Selma prèvia reunió del Consell Escolar.

“Aquest programa permetrà fer realitat el projecte, que des del Consell Escolar, AMPA, direcció del centre i Ajuntament, hem estat reivindicant des de fa anys per a la millora del nostre col·legi. Es tracta de sumar mans i esforços i de fer realitat la demanda del municipalisme”, afirma Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena.

Una vegada autoritzades, les actuacions que s’acorden, la Conselleria d´Educació delegarà les competències en l’Ajuntament de Sta. Magdalena i aquest podrà activar els procediments per a començar la  reforma del col·legi. “Aquest instrument és una nova aliança entre Generalitat i Ajuntament i ens permetrà activar aquestes obres tan necessàries per a l’Albert Selma”, conclou Bou.

 

Notícies relacionades

Noticies

160 promeses del ciclisme provincial es donen cita a la XVIII Reunió Provincial de Santa Magdalena

48 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena dona a conéixer la programació de Sant Vicent

41 seg
Noticies

Prop de 40 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola de Pasqua en Santa Magdalena

32 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost d’1.208.800 € per al present exercici

1 min, 42 seg
Veure més notícies →