Actualitat

L’alcalde de Sta. Magdalena intervé en la III Cimera d’alcaldes de la Diputació de Castelló

1 min, 26 seg

Sta. Magdalena demana més inversions de la Diputació per a millorar la qualitat de vida dels pobles xicotets.

CUMBRE ALCALDES_11

Sta. Magdalena ha participat en la III Cimera d’alcaldes, organitzada per la Diputació de Castelló, representada pel seu alcalde, Sergio Bou, qui al costat d’altres 17 alcaldes i alcaldesses ha pogut formular una sèrie de preguntes i precs al president de la Diputació, Javier Moliner.

Bou ha sol·licitat a Moliner major celeritat per part de l’administració provincial a l’hora de contestar les cartes, que se’ls envia, ja que “tarden molt a contestar les nostres cartes i algunes ni tan sols reben resposta per part de la Diputació Provincial”.

alcaldecumbre ok

D’igual manera, “els tècnics municipals es veuen en molts casos desatesos per part del SEPAM, Servei d’Assessorament als municipis, ja que li plantegen qüestions, i no li les resolen o es tarda molt a donar resposta”, ha explicat l’alcalde de Sta. Magdalena. En aquest sentit, Bou ha demanat al president que es dote de més mitjos tècnics, tecnològics i personals al servei per a poder donar una resposta adequada als tècnics municipals.

Respecte al Pla 135, l’alcalde de Sta. Magdalena, ha sol·licitat a Moliner, que “si la Diputació està sanejada, tal com vostès ens diuen, i si no em corregeix, que invertisquen en els pobles xicotets per a evitar el despoblament, perquè si no tenim serveis de qualitat, els nostres veïns es marxen a localitats més grans”.

El president de la Diputació es comprometia a agilitar les respostes de l’administració i a esmenar i corregir els errors que es puguen produir respecte a les comunicacions. Al mateix temps, Moliner ha reconegut que fa falta redoblar els esforços per a fer més efectiu el SEPAM.

Respecte al Pla 135, Moliner assegura que la “Diputació està sanejada però com qualsevol família si no gasta més del que té”. Així, es compromet a dotar, “almenys de les mateixes xifres al Pla que en enguany”.

Aquest és l´enllaç del video de tota la cimera.
Intervenció de l´alcalde de Sta. Magdalena en 1 hora 54′

https://www.youtube.com/watch?v=40b5h-ftDEk

 

 

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena desbrossa la interfície urbana per a previndre riscos forestals

36 seg
Sin categoría

La magdalenera, Nieves González, participa com a ponent en el III Congrés per a persones amb càncer i familiars de la Comunitat Valenciana

17 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el ferm del camí Camp Roig

29 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena retorna al seu local després de les obres de millora

53 seg
Sin categoría

Santa Magdalena trau a licitació les obres de remodelació de l’Avinguda Doctor Luis Torres Morera

45 seg
Noticies, Sin categoría

El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena valora positivament l’inici del curs escolar

19 seg
Veure més notícies →

Mira aquí mateix el documental Terra de Pa

Close Welcome Bar