Inici » Notícies » L’Escola d’Estiu de Santa Magdalena obri les seues portes50 xiquets i xiquetes ja gaudeixen a Santa Magdalena de les activitats de l’Escola d’Estiu, organitzada per l’Ajuntament de Santa Magdalena de Pulpis.
Actualitat

L’Escola d’Estiu de Santa Magdalena obri les seues portes50 xiquets i xiquetes ja gaudeixen a Santa Magdalena de les activitats de l’Escola d’Estiu, organitzada per l’Ajuntament de Santa Magdalena de Pulpis.

20 seg

Les instal·lacions del pavelló poliesportiu, col·legi i Ludoteca Municipal, acolliran fins al pròxim 21 de juliol la intensa programació, dissenyada pels 5 monitors i monitores del campus.De dilluns a divendres i de 10 a 13 hores, l’alumnat es diverteix amb originals propostes, dividits en un total de 3 grups, segons les edats dels xiquets. Experiments, jocs d’aigua, holi colors, la celebració de sant Fermín o creació d’horts urbans, són tan sols algunes de les activitats, que es desenvoluparan durant aquests dies de diversió.

Notícies relacionades

Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Veure més notícies →