Inici » Notícies » L’esport protagonitza la recta final de la programació nadalenca
Actualitat

L’esport protagonitza la recta final de la programació nadalenca

42 seg

La programació de Nadal, Any Nou i Reis, organitzada per l’Ajuntament de Sta. Magdalena, entra ja en la seua recta final i ho fa amb l’esport com a protagonista.

grup1

Aquest matí, els xiquets han gaudit d’una sèrie de partits de futbol sala, sota la coordinació d’Ángel Espada. Els xiquets de Sta. Magdalena han demostrat una molt bona forma física i sobretot moltes qualitats per a la pràctica de l’esport. Finalitzades les competicions han sigut obsequiats amb un refrigeri.

futsal

Aquesta vesprada continuen les activitats, en aquest cas organitzades per l’Associació Juvenil Pont de l´Agüelo Queixalet, amb la projecció de la pel·lícula: Tadeo Jones 2: El Secreto del Rey Midas. L’entrada és gratuïta i l’associació proporcionarà a tots els xiquets crispetes.

futsal1

Divendres que ve, 5 de gener, la programació es tancarà amb la cavalcada dels Reis Mags, que estaran en la població a partir de les 19 hores. Després de la recepció per part del consistori a l’Ajuntament, es traslladaran a l’església parroquial, lloc en el qual repartiran regals.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena viu un cap de setmana plagat d’activitat festiva

54 seg
Noticies

3 min, 27 seg
Noticies

Santa Magdalena repartix els llibres de les Festes Patronals

29 seg
Noticies

Més de 30 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola d’Estiu a Santa Magdalena

40 seg
Noticies

Presentada la programació festiva de Santa Magdalena a les associacions locals

30 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el mobiliari de la Biblioteca Municipal i Aula de Formació

38 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X