Inici » Notícies » L’esport protagonitza la recta final de la programació nadalenca
Actualitat

L’esport protagonitza la recta final de la programació nadalenca

42 seg

La programació de Nadal, Any Nou i Reis, organitzada per l’Ajuntament de Sta. Magdalena, entra ja en la seua recta final i ho fa amb l’esport com a protagonista.

grup1

Aquest matí, els xiquets han gaudit d’una sèrie de partits de futbol sala, sota la coordinació d’Ángel Espada. Els xiquets de Sta. Magdalena han demostrat una molt bona forma física i sobretot moltes qualitats per a la pràctica de l’esport. Finalitzades les competicions han sigut obsequiats amb un refrigeri.

futsal

Aquesta vesprada continuen les activitats, en aquest cas organitzades per l’Associació Juvenil Pont de l´Agüelo Queixalet, amb la projecció de la pel·lícula: Tadeo Jones 2: El Secreto del Rey Midas. L’entrada és gratuïta i l’associació proporcionarà a tots els xiquets crispetes.

futsal1

Divendres que ve, 5 de gener, la programació es tancarà amb la cavalcada dels Reis Mags, que estaran en la població a partir de les 19 hores. Després de la recepció per part del consistori a l’Ajuntament, es traslladaran a l’església parroquial, lloc en el qual repartiran regals.

Notícies relacionades

Noticies

El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena celebra les Falles

27 seg
Noticies

La conselleria d’Educació dota al CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena de nombrós material didàctic infantil

12 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova per unanimitat un pressupost de més de 917.466 €

1 min, 18 seg
Noticies

El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena celebra el Dia de la Dona

14 seg
Noticies

Santa Magdalena es compromet a continuar lluitant per una societat més justa en el Dia de la Dona

1 min, 4 seg
Noticies

Prop de 70 persones participen en la Marxa Senderista del Dia de la Dona entre els castells Polpis i Xivert

22 seg
Veure més notícies →