Inici » Notícies » Més de 50 xiquets gaudeixen de l’Escola de Pasqua de Sta. Magdalena
Actualitat

Més de 50 xiquets gaudeixen de l’Escola de Pasqua de Sta. Magdalena

30 seg

escola1

Fins divendres que ve, 26 d’abril, més de 50 xiquets i xiquetes, de 10 a 13 hores, estan gaudint de l’Escola de Pasqua, completament gratuïta, organitzada per la regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Sta. Magdalena.

Així, els xiquets i xiquetes d’edats compreses entre els 1 i els 12 anys, estan distribuïts entre les instal·lacions de la Ludoteca Municipal i el pavelló poliesportiu, i sota la supervisió de monitores especialitzades realitzen tot tipus d’activitats lúdiques.

“Aquesta Escola de Pasqua està concebuda com un recurs, que afavoreix la conciliació de la vida laboral i familiar, durant aquest període vacacional. Així, durant tres dies els xiquets i xiquetes de Sta. Magdalena, podran gaudir d’un gran nombre d’activitats encaminades a aprendre mitjançant el joc”, explica Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena.

Notícies relacionades

Noticies

Més de 200 músics es donen cita en Santa Magdalena en la IV Trobada d´Escoles de Música del Baix Maestrat

56 seg
Noticies

Prop de 100 músics participen en el II Festival de Tubes i Bombardins, ‘A un Tono’

36 seg
Noticies

160 promeses del ciclisme provincial es donen cita a la XVIII Reunió Provincial de Santa Magdalena

48 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena dona a conéixer la programació de Sant Vicent

41 seg
Noticies

Prop de 40 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola de Pasqua en Santa Magdalena

32 seg
Veure més notícies →