Actualitat

Santa Magdalena inicia les classes de pintura per a adults

54 seg

La regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Santa Magdalena ha posat en marxa, un any més, les classes de dibuix i pintura per a adults, que imparteix l’artista local, Maite Baldrich i que són totalment gratuïtes.

Durant aquest curs, les classes de dibuix i pintura es realitzen a l’aula del primer pis de l’Edifici Social, els dilluns i dijous, de 15.30 a 17.30h i estan obertes a qualsevol persona, que tinga inquietuds artístiques. La professora de pintura, d’altra banda, explica que gràcies a aquestes classes s’estimula la psicomotricitat.

Qualsevol persona que estiga interessada a inscriure’s a aquestes classes pot passar per les oficines de l’Ajuntament per a obtindre més informació o bé assistir els dilluns i dijous directament a l’Edifici Social, en l’horari en el qual s’imparteix el curs.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, per part seua, comenta que: “hem iniciat el curs i l’hem fet en aquesta aula de l’Edifici Social, ja que així podem garantir la distància de seguretat de tot l’alumnat, al mateix temps que complim amb totes les garanties higièniques”.

A més, afig que “per a l’equip de govern és una gran satisfacció veure com a poc a poc estem donant-li més usos a l’Edifici Social, que sens dubte, en breu, serà el motor de tot el nostre teixit social i cultural”.

Notícies relacionades

Noticies

L’ AFA del CEIP Alberto Selma organitza una xarrada sobre el dèficit d’atenció

28 seg
Noticies

Tot llest per a la celebració de Sant Antoni a Santa Magdalena

1 min, 14 seg
Noticies

55 seg
Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

1 min, 55 seg
Noticies

La Generalitat estudia la implantació de l’aula 1-2 anys en el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

1 min
Noticies

Oberta la inscripció per a la ‘Cursa de Reis’

1 min, 11 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X