Inici » Notícies » Santa Magdalena inicia les classes de pintura per a adults
Actualitat

Santa Magdalena inicia les classes de pintura per a adults

54 seg

La regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Santa Magdalena ha posat en marxa, un any més, les classes de dibuix i pintura per a adults, que imparteix l’artista local, Maite Baldrich i que són totalment gratuïtes.

Durant aquest curs, les classes de dibuix i pintura es realitzen a l’aula del primer pis de l’Edifici Social, els dilluns i dijous, de 15.30 a 17.30h i estan obertes a qualsevol persona, que tinga inquietuds artístiques. La professora de pintura, d’altra banda, explica que gràcies a aquestes classes s’estimula la psicomotricitat.

Qualsevol persona que estiga interessada a inscriure’s a aquestes classes pot passar per les oficines de l’Ajuntament per a obtindre més informació o bé assistir els dilluns i dijous directament a l’Edifici Social, en l’horari en el qual s’imparteix el curs.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, per part seua, comenta que: “hem iniciat el curs i l’hem fet en aquesta aula de l’Edifici Social, ja que així podem garantir la distància de seguretat de tot l’alumnat, al mateix temps que complim amb totes les garanties higièniques”.

A més, afig que “per a l’equip de govern és una gran satisfacció veure com a poc a poc estem donant-li més usos a l’Edifici Social, que sens dubte, en breu, serà el motor de tot el nostre teixit social i cultural”.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena organitza l’Escola de Pasqua de l’11 al 14 d’abril

35 seg
Noticies

Santa Magdalena organitza les III Jornades Templeres

48 seg
Noticies

El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena celebra les Falles

27 seg
Noticies

La conselleria d’Educació dota al CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena de nombrós material didàctic infantil

12 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova per unanimitat un pressupost de més de 917.466 €

1 min, 18 seg
Noticies

El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena celebra el Dia de la Dona

14 seg
Veure més notícies →