Inici » Notícies » Santa Magdalena realitza millores a la Ludoteca Municipal
Actualitat

Santa Magdalena realitza millores a la Ludoteca Municipal

49 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena ha aprofitat el període de vacances escolars de nadal per a realitzar una sèrie de millores en les instal·lacions de la Unitat de Conciliació Familiar, a la Ludoteca Municipal.

En concret, gràcies a la subvenció de la Diputació de Castelló, corresponent al programa Iniciatives de Benestar Social, s’ha adquirit una sèrie de material i mobiliari, encaminat a la millora de la qualitat de l’ensenyament i atenció que s’imparteix en el centre.

D’altra banda, s’ha realitzat una inversió, superior als 8.000 €, consistent en la col·locació de dos finestrals a l’aula principal, que permeten a les responsables del centre, estar pendents en tot moment de l’alumnat, adaptant la instal·lació d’aquesta manera a la normativa, que es marca de cara a la futura habilitació de la unitat de conciliació familiar com a Centre autoritzat d’Educació Infantil de Primer Cicle.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, comenta que: “hem adquirit material nou per a millorar la psicomotricitat fina de l’alumnat, així com mobiliari encaminat a una millor organització de la Ludoteca, a més de millorar la visibilitat de les monitores de tota l’aula, ja que hem instal·lat dues finestres que connecten directament la zona de banys amb l’aula”.

Notícies relacionades

Noticies

Les obres de millora i ampliació del col·legi de Santa Magdalena avancen a bon ritme

36 seg
Noticies

Santa Magdalena present dins de l’oferta del patronat provincial de Turisme a FITUR

1 min, 3 seg
Sin categoría

Els Quintos i Quintes 2022 cremen la foguera de Sant Antoni

31 seg
Noticies

Santa Magdalena triturarà les restes de poda dels terrenys de la zona del Parc Natural de la Serra d´Irta

35 seg
Noticies

La Generalitat concedeix 3.000 € a Santa Magdalena dins del Pla Conviure

1 min, 22 seg
Noticies

Santa Magdalena realitza millores a la Ludoteca Municipal

49 seg
Veure més notícies →