Inici » Notícies » Santa Magdalena trau a licitació de nou l’última fase de les obres de l’Edifici Social
Actualitat

Santa Magdalena trau a licitació de nou l’última fase de les obres de l’Edifici Social

53 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena, a través de la Plataforma de Contractació del Sector Públic, ha tret de nou a licitació, després de quedar deserta, la licitació de les obres de l’última fase de l’Edifici Social, per un import de 75.206,61€.

En aquest procés s’han establit un total de 4 lots, de manera que es podrà licitar per tots o per cadascun d’ells. El lot número 1, amb un import de 10.619, 98€ correspon a la instal·lació de les mampares de distribució i les cabines fenòliques. El lot 2 són els treballs de serralleria, obra de paleta, fals sostre, revestiments continus, pintura i fusteria i el seu import de licitació és de 45.214, 80€. El lot número 3 són les instal·lacions elèctriques i de contra incendis, a més dels sanitaris i el seu import és de 18.592,82€ i finament el lot 4 es correspon amb la climatització i ventilació amb un preu de licitació de 16.572,40€.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, explica que aquestes obres són finançades a través del Pla Avança de la Diputació de Castelló i permetran “que l’Edifici Social estiga llest per al seu complet ús, ja que amb aquests treballs finalitzarem tota la segona planta d’un edifici, que està cridat a ser el punt de trobada de tot l’associacionisme de la localitat”.

Notícies relacionades

Noticies

Prop de 40 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola de Pasqua en Santa Magdalena

32 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost d’1.208.800 € per al present exercici

1 min, 42 seg
Noticies

Santa Magdalena programa l’actuació de Jazz Hunters per a Setmana Santa

23 seg
Noticies

Arranquen les obres d’ampliació de la depuradora de Santa Magdalena

53 seg
Noticies

Santa Magdalena obri el termini d’inscripció per a l’Escola de Pasqua

33 seg
Veure més notícies →