Inici » Notícies » Sta. Magdalena adecua tot l’entorn de Sant Vicent
Actualitat

Sta. Magdalena adecua tot l’entorn de Sant Vicent

46 seg

L’Ajuntament de Sta. Magdalena, a través de les brigades rurals, EPAMER, ha procedit a la neteja i esbrosse de tot l’entorn de l’ermita de Sant Vicent, que des de fa uns dies llueix un renovat aspecte, gràcies a l’intens treball dut a terme pels operaris municipals.

sanvi1 sanvi2

Aquest paratge natural, situat a dos quilòmetres aproximadament del casc urbà, necessitava d’una actuació d’esbrosse, que ha permès mostrar la bellesa dels margallons, propis d’aquesta zona de Sta. Magdalena.

“S’ha fet un treball de neteja i adequació molt important, que permetrà que, tant els magdaleners com els quals ens visiten, gaudim d’aquest paratge que rep moltes visites, sobretot ara que anem de cara al bon temps”, ha assenyalat Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, qui d’altra banda, ha recordat que l’ermita de Sant Vicent ja disposa d’aigua potable, la qual cosa li dóna encara més valor al paratge.

El primer edil magdalener, d’altra banda, ha anunciat que després de reunir-se amb la junta de l’Associació Amics de Sant Vicent, han acordat que el consistori instal·larà papereres i més taules de pícnic en tot l’entorn de l’ermita.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena rebrà més de 123.801 € de la Generalitat per a la contractació de persones desocupades

45 seg
Noticies

Santa Magdalena millora la pista poliesportiva amb una zona d’ombra i lavabos

50 seg
Noticies

Arranquen les classes d’Aquagym a Santa Magdalena

26 seg
Noticies

Santa Magdalena diu adeu a unes festes multitudinàries

1 min, 30 seg
Noticies

Massiva participació en el Dia de les Associacions de les Festes de Santa Magdalena

1 min, 29 seg
Noticies

Santa Magdalena vibra amb les originals disfresses en les seues Festes Patronals

24 seg
Veure més notícies →