Actualitat

Sta. Magdalena atrau l’atenció de centenars de visitants de la Fira de la Cirera de La Salzadella

51 seg

La Fira de la Cirera de La Salzadella s’ha convertit ja en un esdeveniment d’obligada assistència per a Sta. Magdalena, que un any més i responent a la invitació de l’Ajuntament de La Salzadella ha participat amb un estand propi, en el qual ha donat a conèixer els principals atractius de la localitat. El mal temps, durant la jornada de diumenge, , va fer que el consistori, únicament participara en la fira el dissabte.

fira1 fira2 fira3 fira4

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, ha valorat de forma molt positiva la participació del consistori en la fira. “El dissabte, centenars de persones es van interessar pel nostre ric patrimoni històric i sobretot natural. Els visitants van preguntar principalment per les rutes senderistes i tot el que envolta al Parc Natural de la Serra d´Irta”.

fira5

A més, enguany com a novetat, l’Ajuntament va instal·lar una pantalla de plasma, en la qual es reproduïa el vídeo de ‘Sta. Magdalena. Essència Natural’, així com el de la Sendera Mirador Templer de la Diputació. “Hem fet un pas endavant en la promoció de Sta. Magdalena com a municipi referent en quant a patrimoni natural i estem treballant per a situar a la població en les principals fires del sector”, comenta l’alcalde de Sta. Magdalena.

Notícies relacionades

Noticies

Oberta la inscripció per a l’Escola de Pasqua de Santa Magdalena

30 seg
Noticies

La Marxa Senderista del Dia de la Dona unix els castells de Santa Magdalena i Alcalà de Xivert

47 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost de 910.897 € per al 2026

2 min, 5 seg
Noticies

Santa Magdalena s’ompli de frases i dites populars amb l’original Carnestoltes del CEIP Alberto Selma

44 seg
Noticies

La Generalitat treballa en la millora de camins rurals de Santa Magdalena afectats per la Dana de 2024

39 seg
Noticies

Santa Magdalena millora l’envolupant tèrmica del Casa Municipal amb el PRE 5000

38 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X