Inici » Notícies » Es talla al trànsit la carretera a la Salzadella per obres d’asfaltat
Actualitat

Es talla al trànsit la carretera a la Salzadella per obres d’asfaltat

26 seg

La Generalitat ha informat l’Ajuntament de Sta. Magdalena, que entre el 19 i el 28 de setembre es tallarà a la circulació el camí rural,  que uneix el municipi amb La Salzadella, a causa de les obres de millora d’aquesta carretera.

OBRES1

L’horari dels talls de circulació és de 8 a 20 hores i els veïns que tinguen finques abans del ‘Pou Nou’ podran igualment accedir a elles, ja que el tall total de carretera es produirà a partir d’aquesta zona del terme municipal.

Les obres de repavimentació d’aquesta carretera  les està executant BECSA S.A i suposen una inversió de més de 256.944 €, que és a càrrec de la Generalitat Valenciana.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena tanca les Jornades Culturals i Esportives amb un espectacle de talents

27 seg
Noticies

Un taller de cal·ligrames i lectures de grup marquen les Jornades Culturals i Esportives de Santa Magdalena

15 seg
Noticies

Arranquen les IX Jornades Culturals i Esportives a Santa Magdalena

42 seg
Noticies

L’AMPA del CEIP Alberto Selma organitza una xarrada sobre coeducació i igualtat de gènere a Santa Magdalena

20 seg
Noticies

El CEIP Alberto Selma organitza les IX Jornades Culturals i Esportives a Santa Magdalena

46 seg
Noticies

Santa Magdalena rep la visita de diferents seccions de la Guàrdia Civil

48 seg
Veure més notícies →