Inici » Notícies » Vesprada de berenar i cinema per a celebrar la I Setmana de la Dona
Actualitat

Vesprada de berenar i cinema per a celebrar la I Setmana de la Dona

54 seg

peli

Més de 60 persones van gaudir ahir a la vesprada, a Sta. Magdalena, dels actes programats per l’Ajuntament de Sta. Magdalena dins de la I Setmana de la Dona. El Casal Municipal acollia un berenar, que va comptar amb la participació de més de 60 persones, que van passar una divertida vesprada. Posteriorment, a l’Auditori Municipal va tindre lloc la projecció de la pel·lícula, Figures Ocultes.

peli2 expo2  berenar5 expo1 berenar2 berenar3 berenar4 berenar1

La programació continua en marxa, amb l’exposició de la Fundació Isonomía, No més princeses, en el saló de plens de l’Ajuntament de Sta. Magdalena, que romandrà oberta fins al 31 de març, de dilluns a divendres de 9 a 13h i de 16 a 20.30h. En aquest sentit, destacar la visita, divendres que ve, de tots els alumnes del CEIP Albert Selma, que s’acostaran fins a la mostra, que recull una sèrie de fotografies en les quals es desmitifiquen alguns dels contes més tradicionals, proporcionant a aquells que la visiten, una sèrie d’eines que faciliten una relectura de les històries d’aquests contes.

D’altra banda, demà dijous, 14 de març, a les 18h, Eva Jiménez, de l’Associació Per més Vida de Vinaròs, oferirà una xarrada en el saló de plens de l’Ajuntament, en la qual donarà a conéixer els objectius de les tres entitats a les quals pertany: Rescata2, Per+Vida i Narcòtics Anònims.

Notícies relacionades

Noticies

Obert el termini d’inscripció per a l’Escola de Música de Santa Magdalena

26 seg
Noticies

Santa Magdalena inaugura l’exposició ‘Història de les Trobades’

27 seg
Noticies

Santa Magdalena inicia les obres de millora de l’arxiu històric a través del Pla Castelló Avanza

33 seg
Noticies

Arranquen les obres de pavimentació del camí a Peníscola paral·lel a l’AP7 en Santa Magdalena

35 seg
Noticies

Efectius del Consorci Provincial de Bombers efectuen tasques de millora de camins afectats pel temporal a Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Curs d’alfabetització en castellà a Santa Magdalena

26 seg
Veure més notícies →